3 MALZEMELİ CHEESEKEK ( JAPON CHEESEKEK)





Gerçekten sadece 3 malzeme ve kısa sürede bu lezzet  insanı mest ediyor 😍😍😍

3 yumurta
120 gr beyaz çikolata
120 gr labne  ( ben pınar beyaz kullandım )

İsterseniz pudra şekeri veya meyve sosu ile süsleme yapabilirsiniz

Çikolatayı bir kaseye koyun, kaseyide suya degmeyecek şekilde içinde su kaynayan bir kaba oturtun. Çikolatayı yavaş yavaş karıştırarak eritin. Yumurtaların sarısı ve beyazını  ayırın. Beyazlarını çırpmaya başlayın, önce köpük köpük olacak sonra sertlesmeye başlayacak. Sertlesince bir köşeye ayırın.
  Bu arada eriyen çikolataya labne peyniri ekleyip karıştırın. Yumurta sarılarını teker teker ilave edip yavaşça spatula ile karıştırın. En son yumurtaların  beyazını  3 veya 4 seferde yavaş ekleyerek karıştırın.

Fırın kabına yağlı kağıt serin. Karisimi bosaltin. Fırını önceden 170 derecede ısıtıp, fırın tepsisine mutlaka su koyun. Fırın kabını sulu  tepsiye koyup ilk 15 dk 170 derece sonra 160 derecede 15 dk pişirin. Pistuktan sonra fırın kapağını açmayın. 15 dk fırında soğutun. Sonra çıkarıp tamamen soğuyuncaya kadar bekleyin. İsterseniz üzerine pudra şekeri isterseniz biraz sos kullanabilirsiniz.

1 yorum:

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Merhaba blogunuzu takibe aldım, Benim blogumu da takip ederseniz sevinirim.

Yorum Gönder

 
secretpatisseria Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting